Мабуть, складно собі уявити будь-який офісний простір без робочих місць. Однак для ефективної праці, гарної атмосфери в колективі, підтримання здоров'я персоналу потрібно грамотно підійти до особливостей професії, приміщення та специфіки діяльності компанії. Зараз розберемося, чи підійдуть комп'ютерні крісла або будь-які інші до всіх співробітників, чи потрібно щось змінювати і як узагалі обрати правильні меблі, якщо навколо великий вибір?
Критерії вибору
Підбір відповідних меблів залежить від багатьох чинників, включно з функціональними вимогами до кабінету, розміром та формою приміщення, стилем офісного інтер'єру, а також індивідуальними вподобаннями співробітників: Призначення кабінету – наприклад, стілець для конференц-залу має бути зручним, мати хорошу підтримку спини для довгих зустрічей. Модель, орієнтована для зони рецепції може бути більш декоративною і мати світлий, привабливий дизайн. Стильове рішення – добре, коли офісні крісла є частиною дизайну інтер'єру, гармонійно продовжують єдину дизайнерську лінію. Розмір приміщення – дизайн має відповідати розміру кабінету та не створювати перешкод для вільного пересування, відчуття захаращеності. Матеріал – безперечно якісний, нешкідливий й витривалий. Колір – не надто мазкий, який буде поєднуватися із загальною кольоровою гамою. Функціональність – для кожного типу використання має виконувати певні функції, наприклад, підтримувати правильну поставу. Параметри співробітника – витримувати вагу, товщину та зріст, тому порівнюємо із габаритами, зазначеними в магазині.
Порада:
Якщо є сумніви у виборі, перед покупкою поцікавтеся у продавця про умови повернення та обміну, у такому разі якщо щось «не впишеться», предмети можна буде поміняти.
Основні різновиди крісел
Виходячи з типів кабінетів і спеціальностей можна виділити такі моделі: Стільці для конференц-залу – відрізняються простим функціоналом, відсутністю більшості налаштувань, найчастіше на прямому каркасі та без коліс. Операторські – найбільш універсальні, середньої висоти, на роликах, з підлокітниками, регулюванням висоти й спинки, стандартними налаштуваннями. Для відвідувачів – здебільшого простої, проте зручної для нетривалого сидіння конструкції, можуть бути будь-якого дизайну. Комп'ютерні – орієнтовані на фахівців, котрі довго сидять за комп'ютером. Зазвичай такі моделі з високою спинкою, різними механізмами та регулюваннями. Для керівника – вважаються найстатуснішим типом, виділяються зовнішнім виглядом, підвищеним комфортом, розмірами, функціоналом.
Порада:
Щоб остаточно визначитися, які потрібні стільці для офісу – запросіть безоплатну презентацію асортименту і консультацію фахівця. Зазвичай про це можна домовитися з менеджером або залишивши заявку телефоном чи на сайті.
Як заощадити і при цьому вибрати правильні меблі?
Досить дотримуватися простих порад, щоб обставити офіс хорошими меблями і не витратити зайвої копійки: Знайти надійного постачальника – для цього необхідно промоніторити інформацію про всіх розглянутих кандидатів, дізнатися про їхню репутацію, відгуки, наявність документів, досягнення. Скласти список необхідного, продумавши потрібні моделі під різний тип роботи. Дізнатися, чи спеціалізується виробник на виробництві конкретного виду, наприклад, на комп'ютерних кріслах. Порівняти пропозиції, при цьому варто обдумано підходити до співвідношення ціни та якості. Неабияк дешеві меблі ніколи не будуть безпечними та не простоять потрібний термін. Поцікавитися, з яких матеріалів виготовляється продукція, яка купується, чи є відповідні сертифікати, за необхідності провести пробу. Перевірити, чи витримують меблі необхідні навантаження, добре працює функціонал, надійність збірки, кріплень. Домовитися про додаткову знижку, умови безкоштовної доставки або установки – це досить часта практика, особливо якщо купують не по одному найменуванню, а оптом.
Порада:
Якщо хочете купити офісні крісла з максимальною вигодою, але без втрати на якості чи дизайні – звертайтеся безпосередньо до виробника, у посередників завжди ціни вищі.
Висновки
В огляді представлено основні типи стільців, описано принципи й критерії вибору, на що краще звертати увагу під час купівлі. Дотримуючись цих нескладних порад, можна з легкістю обставити офіс модними, надійними та зручними меблями.