Порядок прийому та заміни товару неналежної або належної якості

Шановні гості та клієнти сайту nowystyl.ua!

При отриманні Товару на складі перевізника, від кур’єра або Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності. 

    У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником перевізника або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.

Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов’язаний повідомити представника Продавця про виявлені недоліки та домовитися про заміну або повернення Товару.

    Сторони погодились, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

    У випадку отримання Товару у належному стані, але при виявленні протягом встановленого гарантійного строку недоліків, пов’язаних із його роботою, Покупець має право на:

 -   пропорційне зменшення ціни;

  -  безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;

 -   відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Гарантійні зобов’язання Продавця виникають у випадку надання Покупцем документу, що посвідчує факт купівлі-продажу Товару (накладної).

    

Гарантійний термін на товар становить:

Відповідно до ДСТУ 16371-93 «Меблі. Загальні технічні умови» на офісні меблі - 18 (вісімнадцять) календарних місяців.

Відповідно до ДСТУ 19917-93 «Меблі для сидіння та лежання» на крісла та стільці – 12 (дванадцять) календарних місяців з дати вводу Товару в експлуатацію.

    Датою вводу Товару в експлуатацію є дата підписання Сторонами відповідної товарної накладної.

    При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, такі роботи повинні бути виконані протягом 21 (двадцяти одного) дня з дати пред’явлення Товару. Датою пред’явлення Товару вважається дата його надходження до Продавця. В такому разі доставка малогабаритних Товарів і Товарів вагою менше п'яти кілограмів Продавцю та їх повернення Покупцеві здійснюються за рахунок останнього.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (Продавця), або фальсифікації товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки, встановлені законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін умов Договору, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

 -   розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

 -   заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

    У такому випадку, при підтвердженні Продавцем істотних недоліків Товару та при волевиявленні Покупця, сплачені грошові кошти підлягають поверненню останньому на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) банківських днів з дня повернення Товару.

    У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється за рахунок Продавця.

    Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару належної якості має право обміняти на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін Товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також документ (накладну), виданий Покупцеві разом з проданим товаром. У такому випадку послуги перевізника з транспортування Товару з метою його обміну оплачує Покупець. Зазначена вимога підлягає задоволенню у день повернення Товару Покупцем та отримання його Покупцем.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. 

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Покупцем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) банківських днів з дня повернення Товару. 

Під документом Сторони розуміють накладну, отриману Покупцем разом з Товаром.

У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар.


To Top