Вибираючи офісні меблі, необхідно враховувати навколишні умови. Робочий простір розраховано на інтенсивний режим експлуатації, і в одному приміщенні буває багато різних людей, тому прибирання такої кімнати здійснюється кілька разів на день. Предмети інтер'єру, створені для домашнього використання, не здатні витримати такі умови використання і швидко прийдуть в непридатність. З цієї причини купувати обстановку для офісу слід в спеціалізованих магазинах.
Поради щодо написання композицій
Рідко можна придбати всі елементи інтер'єру в одному магазині, і часто доводиться купувати різні предмети в різних магазинах, так що скласти оригінальну і гармонійну композицію непросто. Ось кілька рекомендацій, які допоможуть організувати комфортний простір, де буде простежуватися власний стиль:
Колірна палітра. При виборі кольору меблів можна використовувати дві основні техніки - контраст або гармонія. У першому випадку предмети інтер'єру підбираються таким чином, щоб вони були візуально помітні в обстановці. Так, для темного простору можна купити гарнітур світлого кольору, який буде вносити пожвавлення в оточенні.
Меблі з темного дерева як ознака респектабельності. Для організації інтер'єру в кабінеті керівника краще вибирати меблі з темного дерева. Такий гарнітур виглядає вишукано і дорого, так що кабінет керівної особи виглядає респектабельно.
Створити настрій за допомогою яскравих відтінків. Якщо ваша компанія працює в сфері дизайну, вибирайте меблі яскравою і соковитою забарвлення. Незвичайні і контрастні колірні рішення підкреслити креативність, і клієнти будуть вам більше довіряти.
Офісні меблі повинні виглядати досить цікаво, щоб співробітникам було комфортно перебувати в цьому просторі, і замовники оцінили ваш підхід до роботи з першого погляду.
Основні вимоги до офісних меблів
Робоча обстановка повинна бути практичною і відповідати принципам ергономіки, тому меблі в офісі представляє особливої суміщені композиції. Наприклад, робочий стіл для комп'ютера обов'язково доповнюється полками і шафами в нижній частині, щоб ви могли складати свої папери в одному місці.
Деякі намагаються максимально заощадити на покупці офісних меблів і роблять помилку, віддаючи перевагу недорогим і бюджетним варіантам. Якісні меблі - це показник вашого успіху! До того ж такі меблі прослужить набагато довше і не буде вимагати особливого догляду.