Який у Вас графік роботи?
Графік роботи нашого інтернет-магазину:
Чи можна замовити товар, якого на даний момент немає в наявності?
Так, Ви можете зателефонувати в наш контакт-центр і якщо товар не знято з виробництва, то менеджер допоможе Вам оформити замовлення.
Навіщо мені реєструватися на сайті?
Користувачі, які зареєстровані на нашому сайті, отримують кілька переваг:
Як я можу скасувати своє замовлення?
Скасувати замовлення Ви можете, зателефонувавши в наш контакт-центр і попросити менеджера скасувати замовлення.
Які гарантії я отримую, що оплачене замовлення по передоплаті буде мені доставлено?
Ми виписуємо Вам рахунок-фактуру на оплату, також після оплати банк Вам надає чек. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», після переказу грошей на наш рахунок, у нас виникає боргове зобов'язання. Таким чином, поки клієнт не отримав свій товар, він знаходитися під захистом законодавства України.
Чи можна зробити покупку у Вас в магазині, попередньо не оформлюючи заявку на сайті?
Так, звісно. Ви можете придбати товар, який є в наявності на складі нашого магазину в місті Харкові.
Як мені використовувати промо-код?
Промо-код для отримання знижки Ви можете ввести в спеціальне поле при оформленні замовлення.
Чи можливо використовувати промо-код при безготівковому розрахунку?
Так, звісно.
Чи можливо використовувати кілька промо-кодів одночасно?
Ні. В одному замовленні ви можете використовувати тільки один промо-код.
Чи можна використовувати промо-код для покупки декількох товарів одночасно?
Якщо товари потрапляють під дію промо-коду і знаходяться в одному замовленні, то можна.
Чи є у Вас послуга доставки до квартири і підйом на поверх?
Так, у нас є такі послуги. З більш детальною інформацією Ви можете ознайомитись в розділі Доставка.
Чи можу я зробити замовлення в іншу країну?
На жаль, на даний момент ми працюємо тільки по території України.
Я отримав пошкоджений товар, куди мені звернутися?
Для вирішення даного питання Вам потрібно сфотографувати пошкоджений товар і надіслати фото на нашу електронну пошту з описом проблеми та контактними даними. Після цього з Вами зв'яжеться наш менеджер і запропонує варіанти вирішення даної проблеми.
Чи можу я оплатити замовлення карткою при отриманні?
Ні, картою можна сплатити в нашому магазині в Харкові, а при отриманні тільки готівкою.
Чи приймаєте Ви карти Visa і MasterCard?
Так, звісно. Ви можете оплатити своє замовлення картами Visa і MasterCard.
Чи можу я оплатити своє замовлення кредитною карткою, перебуваючи в іншій країні?
Так, Ви можете оплатити картою Visa або MasterCard за реквізитами нашого банку, але доставка тільки по території України.
Як я можу оплатити своє замовлення?
З формами оплати Ви можете ознайомитися на сторінці Оплата.
Як Ви доставляєте товар по Україні?
Доставкою по Україні займаються наші партнери - транспортна компанія «Meest Пошта»
Чи можливо оплатити замовлення готівкою?
Готівковий розрахунок можливий тільки при оплаті замовлення в магазині в Харкові або при отриманні товару по «накладеному платежу».
Як оплатити товар за безготівковим розрахунком? Чи є ви платником ПДВ?
Ми є платниками ПДВ. Для формування рахунку необхідні Ваші статутні документи (виписка і свідоцтво платника податків). Після внесення Вас в базу ми відправляємо рахунок з реквізитами для оплати. З юридичними особами працюємо по 100% оплаті.
Що мені необхідно, щоб отримати товар, який сплачений за безготівковим розрахунком?
При оформленні замовлення менеджер запитує всі необхідні контактні дані для того, щоб після оплати Вам доставити замовлення.
Яка вартість адресної доставки по Україні?
З вартістю доставки Ви можете ознайомитися на сторінці Доставка