Зворотній дзвінок

Наш колл-центр

FAQ

Який у Вас графік роботи?

Графік роботи нашого інтернет-магазину:

  • Call-центр:
  • - Пн-Пт – з 09:00 до 18:00
  • - Сб-Нд – вихідні
  • Магазин в Харкові:
  • - Пн-Пт з 09:00 до 18:00 (без перерви)
  • - Сб-Нд – вихідні

Чи можна замовити товар, якого на даний момент немає в наявності?

Так, Ви можете зателефонувати в наш контакт-центр і якщо товар не знято з виробництва, то менеджер допоможе Вам оформити замовлення.

Навіщо мені реєструватися на сайті?

Користувачі, які зареєстровані на нашому сайті, отримують кілька переваг:

  • - Ви зможете відслідковувати історію своїх покупок
  • - Ви зможете отримувати унікальні пропозиції від нашого інтернет-магазину

Як я можу скасувати своє замовлення?

Скасувати замовлення Ви можете, зателефонувавши в наш контакт-центр і попросити менеджера скасувати замовлення.

Які гарантії я отримую, що оплачене замовлення по передоплаті буде мені доставлено?

Ми виписуємо Вам рахунок-фактуру на оплату, також після оплати банк Вам надає чек. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», після переказу грошей на наш рахунок, у нас виникає боргове зобов'язання. Таким чином, поки клієнт не отримав свій товар, він знаходитися під захистом законодавства України.

Чи можна зробити покупку у Вас в магазині, попередньо не оформлюючи заявку на сайті?

Так, звісно. Ви можете придбати товар, який є в наявності на складі нашого магазину в місті Харкові.

Як мені використовувати промо-код?

Промо-код для отримання знижки Ви можете ввести в спеціальне поле при оформленні замовлення.

Чи можливо використовувати промо-код при безготівковому розрахунку?

Так, звісно.

Чи можливо використовувати кілька промо-кодів одночасно?

Ні. В одному замовленні ви можете використовувати тільки один промо-код.

Чи можна використовувати промо-код для покупки декількох товарів одночасно?

Якщо товари потрапляють під дію промо-коду і знаходяться в одному замовленні, то можна.

Чи є у Вас послуга доставки до квартири і підйом на поверх?

Так, у нас є такі послуги. З більш детальною інформацією Ви можете ознайомитись в розділі Доставка.

Чи можу я зробити замовлення в іншу країну?

На жаль, на даний момент ми працюємо тільки по території України.

Я отримав пошкоджений товар, куди мені звернутися?

Для вирішення даного питання Вам потрібно сфотографувати пошкоджений товар і надіслати фото на нашу електронну пошту з описом проблеми та контактними даними. Після цього з Вами зв'яжеться наш менеджер і запропонує варіанти вирішення даної проблеми.

Чи можу я оплатити замовлення карткою при отриманні?

Ні, картою можна сплатити в нашому магазині в Харкові, а при отриманні тільки готівкою.

У Вашому інтернет-магазині є можливість покупки товару в розстрочку?

Так, оформити розстрочку можна в «УкрСиббанку» за програмою «Зелений кредит». Більш докладно про розстрочку Ви можете дізнатися в нашому контакт-центрі.

Чи приймаєте Ви карти Visa і MasterCard?

Так, звісно. Ви можете оплатити своє замовлення картами Visa і MasterCard.

Чи можу я оплатити своє замовлення кредитною карткою, перебуваючи в іншій країні?

Так, Ви можете оплатити картою Visa або MasterCard за реквізитами нашого банку, але доставка тільки по території України.

Як я можу оплатити своє замовлення?

З формами оплати Ви можете ознайомитися на сторінці Оплата.

Як Ви доставляєте товар по Україні?

Доставкою по Україні займаються наші партнери - транспортна компанія «MeestExpress»

Чи можливо оплатити замовлення готівкою?

Готівковий розрахунок можливий тільки при оплаті замовлення в магазині в Харкові або при отриманні товару по «накладеному платежу».

Як оплатити товар за безготівковим розрахунком? Чи є ви платником ПДВ?

Ми є платниками ПДВ. Для формування рахунку необхідні Ваші статутні документи (виписка і свідоцтво платника податків). Після внесення Вас в базу ми відправляємо рахунок з реквізитами для оплати. З юридичними особами працюємо по 100% оплаті.

Що мені необхідно, щоб отримати товар, який сплачений за безготівковим розрахунком?

При оформленні замовлення менеджер запитує всі необхідні контактні дані для того, щоб після оплати Вам доставити замовлення.

  • Для фізичної особи:
  • - повне ім'я
  • - два номери телефону
  • - адреса доставки
  •  
  • Для юридичної - вся інформація як і для фізичної особи, плюс довіреність на отримання товару.

Яка вартість адресної доставки по Україні?

З вартістю доставки Ви можете ознайомитися на сторінці Доставка

To Top